Temat odświeżam w związku z ponowną nowelą zarządzenia ds. biurowości, potocznie zwaną "instrukcją", na co wskazała Selene_11 w innym miejscu forum. Zmiany nastąpiły z dniem 15.12.2009 roku, jednakże jak wiem na własnym przykładzie, nie do wszystkim ta informacja dotarła. Generalnie jeśli chodzi o nasze podwórko, to wprowadzone zmiany odnoszą się tylko do kurateli dla dorosłych i dotyczą wprowadzenia kontrolki Zawk. Zmiana o tyle istotna, że teraz w przypadku wydania przez sąd postanowienia o zawieszeniu postępowania wykonawczego, nastąpić powinno zakreślenie już nr porządkowego w odpowiedznim wykazie Doz, O lub Kkow i wpis do kontrolki właśnie Zawk.
Ze zmianami można zapoznać się
tutaj.
Nowa kontrolka jest opisana w par. 509.8 i dalej cyt. zarządzenia.
Kolejna istotna zmiana (czy też doprecyzowanie), to taka, że teraz wg zarządzenia, zakreślamy także nr w wykazie Kkow w przypadku uprawomocnienia się postanowienia o zastępczej karze grzywny.