Zmiana kategorii C na B

Tematy związane z funkcjonowaniem kuratorskiej służby sądowej do wykonywania orzeczeń w sprawach karnych

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Zmiana kategorii C na B

Postautor: avant » 26 mar 2014, 13:51

Czy zdarza się, by zmienić kategorie dozorowanemu z C na B a jeśli tak, to jakie musiałyby wystąpić okoliczności ?
avant
 

Re: Zmiana kategorii C na B

Postautor: BBG » 26 mar 2014, 14:04

Witam. A jakie były przesłanki zakwalifikowania do grupy ryzyka "C" ?
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!
Awatar użytkownika
BBG
Mod
Mod
 
Posty: 1184
Rejestracja: 22 maja 2007, 10:03
Podziękował : 134 razy
Otrzymał podziękowań: 470 razy

Re: Zmiana kategorii C na B

Postautor: avant » 26 mar 2014, 14:24

wielokrotna karalność z rożnych paragrafów, tryb życia, był w wiezieniu.
avant
 

Re: Zmiana kategorii C na B

Postautor: BBG » 26 mar 2014, 15:17

3. Do grupy podwyższonego ryzyka (C) kwalifikuje się:
1) skazanych określonych w art. 64 § 1 i 2 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553,
z późn. zm.2)), zwanej dalej „Kodeksem karnym”;
2) skazanych, którzy po wydaniu wyroku lub w okresie próby popełnili przestępstwo podobne;
3) osoby uzależnione skazane za przestępstwo pozostające w związku z używaniem alkoholu, środka odurzającego lub
substancji psychotropowej;
4) skazanych za przestępstwa przeciwko wolności seksualnej lub obyczajności na szkodę małoletniego, a także za przestępstwa
przeciwko wolności seksualnej popełnione w związku z zakłóceniem czynności psychicznych o podłożu seksualnym
innym niż choroba psychiczna;
5) skazanych z zaburzeniami psychicznymi, jeżeli zaburzenia te miały związek z popełnieniem przestępstwa;
6) skazanych w związku ze stosowaniem przemocy w rodzinie, którzy pozostają z osobą pokrzywdzoną we wspólnym
gospodarstwie domowym w okresie próby, z wyłączeniem osób, wobec których zastosowano warunkowe umorzenie
postępowania;