Proszę o wyjaśnienie art. 84 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o Kuratora

Zadaj pytanie kuratorowi dla dorosłych.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Proszę o wyjaśnienie art. 84 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o Kuratora

Postautor: izula » 01 maja 2006, 16:31

Proszę o wyjaśnienie art. 84 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o Kuratorach Sądowych bowiem sama zgłupialam i już nie wiem o co chodzi. Ukończyłam Wydzial Prawa i Administracji, jestem prawnikiem ale nie pracującym w zawodzie, nie mam żadnego doświadczenia w prowadzeniu dzialalności resocjalizacyjnej, opiekunczej czy wychowawczej. Czy w związku z tym iż nie mam powyższych doświadczeń ale mam wykształcenie magisterskie z nauk prawnych nie mogę zostac kuratorem spolecznym???
izula

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: romantico25 » 01 maja 2006, 19:28

NIE JESTEM Z WYKSZTALECENIA PRAWNIKIEM,ALE MOIM ZDANIEM TYLKO ODPOWIADASZ KRYTERIOM,KTORE DOTYCZA WYKSZTALCENIA, INNYCH PUNKTOW Z USTAWY NIE SPELNIASZ! TAK SZCZERZE IZULA ODPOWIEDZ SZCZERZE DLACZEGO CHCESZ BYC KURATOREM SPOLECZNYM-TO NAPRAWDE CIEZKI KAWALEK CHLEBA,W TEJ PRACY POTRZEBNA JEST BARDZO SILNA MOTYWACJA,POZA TYM NIE MASZ WYMAGANEGO DOSWIADCZENIA I WATPIE BYS DOSTALA POWOLANIE NA TE STANOWISKO BO OSTATNIO KURATORZY ZAWODOWI WYSRUBOWALI KRYTERIA DOTYCZACYCH KURATOROW SPOLECZNYCH
romantico25

Postautor: izula » 02 maja 2006, 10:10

Myslalam oczywiście tak samo, że nie spełniam kryteriów tejże Ustawy, zgłupiałam dlatego iż Kierownik Zespołu Kuratorów Sądowych powiedział, że w moim przypadku rozpoczynając chociażby podyplomowe studia resocjalizacji lub pedagogiki chętnie znalazby dla mnie miejsce w swoim Wydziale. O co więc chodzi przecież kończąc podyplowe studia też nie będę spelniała kryterium jeśli chodzi o doświadczenie - chyba że marne 130 godzin praktyk ktore się odbywa na tych studiach uznaje się jako wymagane przez Ustawę doświadczenie?