Wniosek do sądu - bardzo proszę o pomoc

Zadaj pytanie kuratorowi rodzinnemu.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Wniosek do sĄdu - bardzo proszę o pomoc

Postautor: moglaj1 » 24 sty 2012, 14:58

Witam
Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum mam 16l. Dosyć często choruje przez co jestem nieobecny w szkole. Zawsze mam usprawiedliwienia od lekarza z podpisem i pieczątką. Czasami jednak nie mam siły chodzić do szkoły przez klasę z którą chodzę i nie chodzę. Są to nieobecności typu 2/3 dni w tygodniu później chodzę kilka dni i znów 3/4 dni. Mam 3 nkl i ok. 5/6 jedynek na koniec półrocza. Wychowawczyni razem z pedagogiem zawiadomili mnie że został wysłany wniosek do sądu o przydzielenie kuratora. Mam kilka pytań. Kiedy mniej więcej mogę spodziewać się wezwania do sądu bo pewnie przyjdzie do mnie do domu, tak? Czy od razu dostane kuratora czy najpierw pójdę na rozprawę do sądu i tak się wyjaśni? Czy od razu mogę dostać kare w wysokości 5tyś pln za te nieusprawiedliwione dni? Może sąd da mi tylko upomnienie nie od razu kuratora? Jeśli da kuratora to jak to wygląda że zaprowadza mnie do szkoły i odbiera czy przychodzi do domu? Proszę o pomoc.
moglaj1
 
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2012, 14:38
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: BBG » 24 sty 2012, 20:48

Witaj.
1)wezwanie: w każdej chwili,
2)nadzór kuratora to środek wychowawczy, o którego zastosowaniu decyduje sąd,
3)O ile wiem to te 5tys to mogą zapłacić Twoi rodzice (opiekunowie). Przepraszam, ale rozbawił mnie ten tekst, że kurator miałby Cię zaprowadzać do szkoły. Może niektórzy to robią :lol:
Sąd z pewnością zaciekawi dlaczego wciąż chorujesz i na co. Czy masz np. drobny kaszelek, katarek lub może jest to coś poważniejszego.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
BBG
Mod
Mod
 
Posty: 1184
Rejestracja: 22 maja 2007, 10:03
Podziękował : 134 razy
Otrzymał podziękowań: 470 razy

Postautor: luk » 18 kwie 2013, 17:25

Dzień dobry.