Potrzebuję Sprawozdanie z nadzoru lub dozoru kuratorskiego

Zadaj pytanie kuratorowi rodzinnemu.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Potrzebuję Sprawozdanie z nadzoru lub dozoru kuratorskiego

Postautor: catherine89 » 09 cze 2013, 20:26

Witam serdecznie! Mam dużą prośbę do stacjonujących tutaj kuratorów! Juz mówię o co chodzi, jestem studentką V roku Resocjalizacji i Profilaktyki Społecznej na UJK w Kielcach kończy sie semestr, a co za tym idzie są oczywiście zaliczenia. Na jedno z nich muszę napisać sprawozdanie z objęcia dozoru kuratorskiego lub sprawozdanie z wywaiadu środowiskowego i w związku z tym potrzebuję takiego przykładowego, wypełnionego sprawozdania. i teraz pytanie: Czy ktoś mógłby mi pomóc i mógł np skserować i przesłać takie sprawozdanie? Jak widzicie potrzebuję je tylko i wyłącznie jako wzór do napisania własnego i oczywiście dane osobowe jakies osoby możecie zamazać, przekreślić zeby nie były dla mnie czytelne chodzi mi tylko o kwestię formalną i merytoryczną. Bardzo liczę na Waszą pomoc! :roll:
catherine89
 
Posty: 1
Rejestracja: 09 cze 2013, 19:58
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: jarosj » 09 cze 2013, 20:50

A ja wątpię, żeby było to możliwe. Rzecz w tym, że całe sprawozdanie, to są właśnie te dane, które trzeba byłoby zamazać. No chyba, że ktoś, choć przez internet, to wątpię.
Proponuje zajrzeć do przepisów i opracować według własnego pomysłu.
Awatar użytkownika
jarosj
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 2588
Rejestracja: 02 gru 2005, 21:05
Podziękował : 81 razy
Otrzymał podziękowań: 39 razy

Postautor: konrad01 » 09 cze 2013, 20:59

Ja proponuje udać się do ZKSS z prośbą do kuratora zawodowego osobiście. Jak znajdzie chwileczasu to udostępnie rozporządzenie z formularzem i być może sprawdzi wypełnione sprawozdanie. Nie jest to szczególnie trudne ale czasochłonne.
konrad01
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 119
Rejestracja: 12 lut 2012, 17:22
Podziękował : 49 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy