Wywiad z kuratorem

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Wywiad z kuratorem

Postautor: Magdalena89 » 27 kwie 2011, 11:27

Witam serdecznie!
Jestem studentką III roku pedagogiki resocjalizacyjnej i piszę pracę na temat: "Praca kuratora sądowego z młodzieżą niedostosowaną społecznie". Do badań potrzebuję przeprowadzić wywiad z jednym kuratorem sądowym oraz z pięcioma podopiecznymi. Wywiad dla kuratora zawiera ok. 10 pytań. Jeśli ktoś zechciałby mi pomóc, będe bardzo wdzięczna i proszę o kontakt: madzia_111@poczta.fm.
Pozdrawiam
Magdalena89
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, 11:23
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: kgb14 » 27 kwie 2011, 17:25

Magdalena89a może tak min. wysiłku i zaglądanie do tego tematu a nie podawanie adresu meilowego . Wątpię czy dużo kuratorów chce ujawniać swój prywatny adres meilowy .
Szkoda , że jeszcze nie podałaś swojego nr telefonu aby ktoś do Ciebie zadzwonił . :twisted:

Zaczynają mnie denerwować tego typu prośby u nas na forum , brak zrozumienia dla pracy i poszanowania prywatności . :evil:



Kgb14 wydaje mi się, że niepotrzebna była ta uwaga. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę, to po prostu skontaktuje się z Autorką tematu i tyle, tym bardziej że większość z nas ma więcej niż jeden adres e-mail (bardziej oficjalny i np. mniej oficjalny itp.). Aurelius.
,,Oponiarz''

,,One To-Day is Worth
Two To-Morrows''
Obrazek
Awatar użytkownika
kgb14
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 2656
Rejestracja: 30 paź 2007, 23:23
Lokalizacja: Opole
Podziękował : 119 razy
Otrzymał podziękowań: 135 razy

Postautor: Magdalena89 » 27 kwie 2011, 20:56

dziękuję serdecznie za błyskotliwą, nie wnoszącą nic do tematu odpowiedź:]
Magdalena89
 
Posty: 3