kuratorski wywiad środowiskowy a wyrok sądu

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

kuratorski wywiad środowiskowy a wyrok sĄdu

Postautor: kropelka » 11 wrz 2011, 19:50

Witam,jestem studentką Uniwersytetu Opolskiego na Wydziale Prawa i piszę pracę magisterską na temat "Jaki wpływ wywiera kuratorski wywiad środowiskowy na treść wyroków sadowych?" I mam ogromną prośbę do doświadczonych kuratorów o pomoc w odpowiedzi na tak postawione pytanie.
kropelka
 
Posty: 2
Rejestracja: 11 wrz 2011, 19:14
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: kgb14 » 11 wrz 2011, 21:19

rozumiem , że jeśli chodzi o wydanie wyroku to art. 214 ? ( jesli chodzi o dorosłych )

Bóg raczy wiedzieć jaki ma wpływ ...w niektórych przypadkach jest to obowiązkowe ..... niezbyt wiele sie ich robi a jeszcze mniej później spotyka z osobą która otrzymała wyrok poniekąd z naszym wywiadem .

Ja po przeprowadzeniu w ostatnim czasie kilku takowych .... nie dostałem ani pod dozór ani w jakiejkolwiek innej sprawie żadnych z takich osób .


Ogólnie wydaje mi się , że to raczej pytanie do sędziów ... może lepiej tu się zarejestrować i zapytać jeśli raczą odpowiedzieć http://sedziowie.kei.pl/phpBB2/index.php
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2011, 23:24 przez kgb14, łącznie zmieniany 1 raz
,,Oponiarz''

,,One To-Day is Worth
Two To-Morrows''
Obrazek
Awatar użytkownika
kgb14
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 2656
Rejestracja: 30 paź 2007, 23:23
Lokalizacja: Opole
Podziękował : 119 razy
Otrzymał podziękowań: 135 razy

Postautor: Aurelius » 11 wrz 2011, 22:46

Ze swojej strony sugeruję zapoznać się z komentarzem do art. 214 Kodeksu postępowania karnego, dostępnym w.... Komentarzu do Kodeksu postępowania karnego.