Prośba o pomoc. Dla dobra badań :)

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Prośba o pomoc. Dla dobra badań :)

Postautor: Dorsi » 14 cze 2012, 15:56

Witam, jestem studentką III roku pedagogiki specjalnej (resocjalizacja). Piszę pracę na temat roli kuratora w procesie resocjalizacji nieletnich. Bardzo chcialam zamieścić w pracy ankietę.

Chciałam bardzo prosić wszytskich kuratorów rodzinnych o pomoc i o wypełnianie ankiety

http://www.ankietka.pl/ankieta/90797/pr ... ktyce.html

Naprawdę bardzo proszę
Dorsi
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2012, 22:07
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: Weronika_ » 14 cze 2012, 21:42

... wypełniłam, ale "nie chciało mi przyjąć i wysłać, bo nie wypełniłam wszystkich pozycji",np. w pkt 8 nie ma takiej pozycji, która odpowiadałaby mojej ocenie
proponuję skonstruować ankietę/pytania konsultując je najpierw z kuratorem sądowym, najlepiej zawodowym
pozdrawiam
Weronika_
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 189
Rejestracja: 09 mar 2009, 0:24
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Postautor: Dorsi » 15 cze 2012, 10:09

Rozumiem mimo wszystko bardzo dziękuję. Generalnie promotor uznał, że pytania są dobre ale im bardziej zagłębiam się w pracę kuratorów tym mam większe wątpliwości co do tych pytań...