Metody i formy pracy kuratora sądowego

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Metody i formy pracy kuratora sĄdowego

Postautor: Student » 15 cze 2012, 15:22

Witam. Jestem studentem 3/go roku pedagogiki specjalność resocjalizacja.
Za kilka dni mam obronę pracy licencjackiej. Jednym z zagadnień jakie mam przygotować są Metody i formy pracy kuratora Przeczytałem wiele pozycji i opracowań, niestety materiał jest zbyt obszerny i nie jestem w stanie wyłowić sedna sprawy.
Proszę o pomoc. SPRAWA PILNA , Z GÓRY DZIÊKUJÊ.


Witam na tut. forum. Proszę nie nadpisywać tematów. Naprawdę wystarczy jeden temat w odpowiednim miejscu. Jest widoczny dla wszystkich. Wszystkie nadpisane tematy zostały usunięte. Aurelius.
Student
 
Posty: 6
Rejestracja: 15 cze 2012, 15:14
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: constantine » 15 cze 2012, 15:51

Po pierwsze: odkładanie takiej sprawy na "5minut przed dzwonkiem" kojarzy mi się z dzisiejszymi maturzystami, którzy przygotowują się do prezentacji dzień przed... :lol: , i generalnie nie wiem czy znajdziesz tu kogoś, kto poważnie zareaguje na taką prośbą.
Po drugie: wg mnie sedno tematu nie jest do wyłożenia na forum.
Po trzecie: niepotrzebnie dublujesz post w kilku miejscach i jak "znam" adminów zaraz wkroczą i zrobią z tym porządek :mrgreen:
Pióro może być okrutniejsze od miecza!
Pomysły MS zbliżają nas do Kosmosu...
Awatar użytkownika
constantine
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 1446
Rejestracja: 06 mar 2009, 12:13
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Postautor: Student » 15 cze 2012, 18:29