Stres w pracy kuratora sądowego- pomoc koleżeńska

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Stres w pracy kuratora sądowego- pomoc koleżeńska

Postautor: Nicol M. » 31 sty 2014, 23:11

Witam wszystkich,

jestem kuratorem społecznym z Dolnego Śląska. Studiuję na 5 roku psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Ukończyłam już pedagogikę resocjalizacyjną. Proszę Was o pomoc w ukończeniu pracy magisterskiej dotyczącej stresu w naszej pracy.
Zdaję sobie sprawę ile papierów mamy do wypełniania, szczególnie, że jest koniec miesiąca, jednak chciałabym abyście znaleźli kilka minut. Może akurat to pozwoli Wam się odstresować :-D
Żeby było łatwiej kwestionariusz jest oczywiście online. Wystarczy kliknąć i wypełnić.
Roześlijcie to proszę też do swoich znajomych kuratorów, a kuratorów zawodowych proszę o rozesłanie wśród społecznych. Nic nie kosztuje, a bardzo pomożecie mi w ukończeniu studiów z psychologii. :rozpacz:

https://docs.google.com/forms/d/1lz6td7 ... k/viewform

Pozdrawiam
Nicol Mikulska
Nicol M.

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Stres w pracy kuratora sądowego- pomoc koleżeńska

Postautor: magdasia » 31 sty 2014, 23:59

Fajnie. Tylko skąd będziesz miała pewność, że ankietę wypełnili kuratorzy, a nie ktokolwiek kto jest na tym forum? Wiarygodność badań nie ma dla Ciebie znaczenia?
magdasia
k.zawodowy
k.zawodowy

Podziękował : 85 razy
Otrzymał podziękowań: 57 razy

Postautor: Nicol M. » 01 lut 2014, 0:10