Wywiad/rozmowa z kuratorem

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Wywiad/rozmowa z kuratorem

Postautor: w_patrycja » 28 mar 2020, 12:00

Witam, jestem studentką pedagogiki sądowej. Jestem aktualnie w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat "rola kuratora sądowego w procesie resocjalizacji nieletnich". Jestem w trakcie pisania części metodologiczne oraz przeprowadzenia badań. Ze względu na stan epidemiczny w państwie nie jestem w stanie skontaktować się ani umówić na spotkanie z kuratorem sądowym gdyż tego typu instytucje są zamknięte. Stąd mój post na forum. Bardzo pilnie poszukuję kuratora który zechciałby porozmawiać ze mną np droga mailową, mam do zadania kilka pytań niezbędnych do ukończenia pracy. Bardzo mi na tym zależy, liczę na odpowiedź, góry dziękuję. Pozdeawiam
Uwaga moderatora: ULTIMA
Temat został przeniesiony do właściwego działu.
w_patrycja
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 mar 2020, 11:49
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wywiad/rozmowa z kuratorem

Postautor: Ultima » 28 mar 2020, 12:25

Witam na forum!
Prostując po części informację jaką zawarła Pani w swoim poście, Zespoły Kuratorskiej Służby Sądowej,
działające w Sądach Rejonowych, w dalszym ciągu pracują, nie zostały "zamknięte". W większości zespołów, każdego dnia kuratorzy pełnią dyżury, ponadto wykonują powierzone obowiązki służbowe, tyle że w zmienionej formie. Szczegółową informację o dyżurach i sposobie kontaktu z kuratorem zawodowym, można znaleźć na stronie każdego Sądu Rejonowego.