Potrzebuje pomocy, ankieta- praca licencjacka

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Potrzebuje pomocy, ankieta- praca licencjacka

Postautor: Ala95 » 25 kwie 2020, 15:39

Dzień dobry
Jestem studentem trzeciego roku pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną i aktualnie jestem w trakcie pisania mojej pracy licencjackiej. Związku z tym chciałabym prosić Państwa o wypełnienie ankiety na temat zadań kuratora sądowego wynikających z przepisów a jego stan faktyczny. Na początku chciałam zrobić wywiady z kuratorami ale przez panującą sytuacje w naszym kraju musiałam zmienić plany. Stąd mój post na forum.
Z wyrazami szacunku
Alicja Gajdzińska

[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSevTe3VN1cJ17SyCrgeUYzcE18M-ezyT1Wu31CjEH7OLuON8Q/viewform?vc=0&c=0&w=1]
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... =0&c=0&w=1
Ala95
 
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwie 2020, 15:19
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Potrzebuje pomocy, ankieta- praca licencjacka

Postautor: costa1010 » 25 kwie 2020, 18:10

Pani Alicjo .

Jak dla mnie ankieta do poprawy biorąc pod uwagę temat pracy.

Rozumiem, że tematyka obejmuje wszystkich kuratorów, więc czemu jedne z pytań dotyczą kuratorów rodzinnych i dorosłych, a inne tylko kuratorów dorosłych ?

Z jakimi problemami najczęściej borykają się osoby objęte dozorem kuratora?
Jakie są Pana/Pani główne zadania jako kurator zawodowy dla dorosłych?

Co Pana(i) zdaniem decyduje o niepowodzeniach w resocjalizacji osób objętych dozorem/nadzorem

Za ten post autor costa1010 otrzymał podziękowanie od
Ala95(25 kwie 2020, 18:57)
Ocena:4%
 
Awatar użytkownika
costa1010
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 180
Rejestracja: 07 kwie 2016, 20:00
Podziękował : 40 razy