Poczatki - jak zostac kuratorem?

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Poczatki - jak zostac kuratorem?

Postautor: piotruss » 27 kwie 2005, 14:39

Witam
jestem studentem V roku pedagogiki na UW i chcialbym zostac kuratorem.
Prosze o jakies informacje na ten temat. czytalem juz ustawe i interesują mnie bardziej wasze doswiadczenia, szczegóły na temat tego zawodu, jak i do kogo sie zglosic jesli chodzi o podanie.
pozdrawiam
piotruss
piotruss
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2005, 14:34
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

jak zostać kuratorem

Postautor: eipiem » 27 kwie 2005, 16:56

Należy złożyć swą aplikację (CV + potwierdzenia wykształcenia wyższego kierunkowego (Ustawa)i innych umiejętności do biura Kuratora Okręgowego w Sądzie Okręgowym w którym chciałbyś zostać zatrudniony.W SO w Warszawie wydaje mi się,że zakończyły się właśnie rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na aplikację kuratorską.Szczegóły zna Kurator Okręgowy w SO,który Cie interesuje.
Pozdrawiam,
eipiem
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 566
Rejestracja: 27 kwie 2005, 7:33
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Postautor: opener » 27 kwie 2005, 20:41

a nie szkoda marnować życia ?
opener
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 31
Rejestracja: 26 kwie 2005, 19:33
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: kesey » 28 kwie 2005, 13:02

Dokładnie tylko tyle. Reszta już w trakcie aplikacji.
p.s.
Do opener'a
Jasne. Szanuję prywatność. Od tej pory wyłącznie na forum. Skąd ten cynizm i skrajna negacja? Pozdrawiam :lol: .
Awatar użytkownika
kesey
VIP
VIP
 
Posty: 1736
Rejestracja: 25 kwie 2005, 23:51
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował : 51 razy
Otrzymał podziękowań: 197 razy